Ja mam tak włączone i ani policaje nie zwracają na to uwagi (póki się nie świecą postojówki razem z przeciwmgielnymi), ani nic nie zrobiła z tym stacja diagnostyczna podczas przeglądu - a sprawdzali działanie "dziennych" oraz postojówek czy świecą osobno.
[O2] Halogeny jako światła do jazdy dziennej przy właczniku
Zwiń
X
-
Ja też tak mam i nic niezgodnego nie zauważyłem
Czujnik zmierzchu sam zapala mijania kiedy potrzeba i o to mi chodziło, aby włącznik świateł był cały czas na auto i żebym nie musiał go dotykać...
Inny temat to taki, że o "dziennych halogenach" jest już na forum kilka tematów
O2 skradziona - szukam nowej
Komentarz
-
-
A jazda cały czas na mijania jest zgodne? Przecież nie po to weszły te całe przepisy, że od jakieś tam miesiąca (chyba kwietnia), żeby jakiś fejk robili i masz udawane dzienne przez światła mijania. Uważam, że dużo lepszym rozwiązaniem jest właśnie jazda na połowie mocy przeciwmgielnych.Zamieszczone przez alfeemożna, ale jak koledzy pisali wcześniej niezgodne z przepisami.Zamieszczone przez pawel.jsMożna coś takiego zrobić VAG-iem
Komentarz
-
-
Mimo tego że halogeny nie mają homologacji na dzienne, nikt nie robił problemów na przeglądzie?Zamieszczone przez kropeckJa mam tak włączone i ani policaje nie zwracają na to uwagi (póki się nie świecą postojówki razem z przeciwmgielnymi), ani nic nie zrobiła z tym stacja diagnostyczna podczas przeglądu - a sprawdzali działanie "dziennych" oraz postojówek czy świecą osobno.
Komentarz
-
-
Chodzi o to, żeby zaciągnięcie ręcznego zgasiło światła do jazdy dziennej, bo w przeciwnym wypadku nie masz możliwości ich zgasić na pracującym silniku.Zamieszczone przez pawel.jsPodoba mi się pomysł, ale zupełnie nie rozumiem o co chodzi z tym trybem amerykańskim?
[ Dodano: Pon 25 Kwi, 11 00:05 ]
Ja w tym nic dziwnego nie widzę, coraz więcej O2 FL / nowych Superbów tak jeździ. I jeżeli można podobny efekt uzyskać w O2 przed FL, to czemu nie.Zamieszczone przez HivInny temat to taki, że o "dziennych halogenach" jest już na forum kilka tematów
Komentarz
-
-
Bardziej chodziło o to, że na forum jest kilka dokładnych wątków o tym wiec po co tworzyć kolejne?Zamieszczone przez KapuhyChodzi o to, żeby zaciągnięcie ręcznego zgasiło światła do jazdy dziennej, bo w przeciwnym wypadku nie masz możliwości ich zgasić na pracującym silniku.Zamieszczone przez pawel.jsPodoba mi się pomysł, ale zupełnie nie rozumiem o co chodzi z tym trybem amerykańskim?
[ Dodano: Pon 25 Kwi, 11 00:05 ]
Ja w tym nic dziwnego nie widzę, coraz więcej O2 FL / nowych Superbów tak jeździ. I jeżeli można podobny efekt uzyskać w O2 przed FL, to czemu nie.Zamieszczone przez HivInny temat to taki, że o "dziennych halogenach" jest już na forum kilka tematów
O2 skradziona - szukam nowej
Komentarz
-
-
Witam,
Mam do Was prośbę... włączyłem halogeny jako dzienne, mam tryb skandynawski... po zakodowaniu halogenow, świeciły się halogeny i mijania bo ustawiłem ściemnienie dziennych na 80% a okazało się, że ta opcja ściemnia tylko światła mijania. Pogrzebałem trochę światła dzienne dałem na 0 a halogeny na 40% i działa jak powinno... W nocy halogeny świecą mocno a tryb dzienny dużo słabiej. Tyle, że jest małe ale... Świecą mi się postojówki niestety... jak to wyłączyć? włączyć tryb amerykański zamiast skandynawskiego? da się na skandynawskim w opcji dziennej za pomocą halogenów wyłączyć postojówki?
Pozdrawiam
Tomek
Komentarz
-
-
Dokładnie, w trybie amerykańskim przestaną ci świecić postojówki. Nie bardzo rozumiem zabiegi które robiłeś wcześniej ale pewnie dlatego, że ja mam włącznik na auto cały czas a światłami steruje czujnik zmierzchu.Zamieszczone przez Shreqwłączyć tryb amerykański zamiast skandynawskiego? da się na skandynawskim w opcji dziennej za pomocą halogenów wyłączyć postojówki?O2 skradziona - szukam nowej
Komentarz
-
-
Przyłączę się do tematu. Jest na rynku urządzenie, dzięki któremu uzyskuje się efekt o którym piszecie (halogeny o zmniejszonej sile świecenia w funkcji świateł dziennych) oraz moża włączyć opcję doświetlania zakrętów co w O2 przed FL chyba nie było dotąd możliwe, chyba że się mylę to poprawcie mnie.
Komentarz
-
-
No nie do końca. Mi kol furomowicz załączył tryb amerykański i niestety niedawno "wyczaiłem", że mogę włączyć halogeny jako dzienne i nie będą się świecić mijania. Mam żarówki NB+ i trochę mi ich szkoda. Jest niestety małe "ale". Wraz z hal świecą się postojowe. jeszcze nie szukałem odpowiedzi, czy da się je jakoś wyłączyć i zostawić załączone tylko halogeny.Zamieszczone przez HivDokładnie, w trybie amerykańskim przestaną ci świecić postojówki. Nie bardzo rozumiem zabiegi które robiłeś wcześniej ale pewnie dlatego, że ja mam włącznik na auto cały czas a światłami steruje czujnik zmierzchu.
Komentarz
-
-
Musisz mieć tryb skandynawski włączony a nie amerykański...Zamieszczone przez andrzej1962No nie do końca. Mi kol furomowicz załączył tryb amerykański i niestety niedawno "wyczaiłem", że mogę włączyć halogeny jako dzienne i nie będą się świecić mijania. Mam żarówki NB+ i trochę mi ich szkoda. Jest niestety małe "ale". Wraz z hal świecą się postojowe. jeszcze nie szukałem odpowiedzi, czy da się je jakoś wyłączyć i zostawić załączone tylko halogeny.Zamieszczone przez HivDokładnie, w trybie amerykańskim przestaną ci świecić postojówki. Nie bardzo rozumiem zabiegi które robiłeś wcześniej ale pewnie dlatego, że ja mam włącznik na auto cały czas a światłami steruje czujnik zmierzchu.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
W amerykańskim nie świecą się postojówki.
Nie wiem jakim cudem, ale masz jakąś hybrydę obydwu trybów skoro gasną ci po zaciągnięciu ręcznego ale świecą również postojowe. A z tyłu też świecą? Bo w amerykańskim tył nie świeci.Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
-
Co sterownik to obyczaj. Na moim starym udało mi się taki efekt uzyskać (przypadkiem). Nie wiem czy na aktualnym takie coś też by zadziałało.Zamieszczone przez alfeeTylko, że sterownik przyjmuje takie kodowanie, ale i tak nadrzędny jest skandynawski i nie gasną po ręcznymNie wyłączył skandynawskiego :-) są oba włączone :-)
Pozdrawiam,
Michał
Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)
Komentarz
-
-
Panowie, żeby była jasność. Włącznik w pozycji "0" kluczyk przekręcony lub silnik uruchomiony świecą mijania. Zaciągnięcie ręcznego powoduje ich zgaszenie. Świeciły tylko mijania. Przełącznik w pozycję postojowych - gasną mijania zapalają się postojowe. W tym momencie pociągnięcie na halogeny z przodu powoduje ich zaświecenie. Są włączone i halogeny i postojowe. Nie mam możliwości załączenia samych halogenów. Albo z postojowymi albo z mijania. Przy załączonych mijania jest doświetlanie zakrętów a ręczny nie gasi świateł.
Komentarz
-
-
wstaw tutaj kodowanieZamieszczone przez andrzej1962Panowie, żeby była jasność. Włącznik w pozycji "0" kluczyk przekręcony lub silnik uruchomiony świecą mijania. Zaciągnięcie ręcznego powoduje ich zgaszenie. Świeciły tylko mijania. Przełącznik w pozycję postojowych - gasną mijania zapalają się postojowe. W tym momencie pociągnięcie na halogeny z przodu powoduje ich zaświecenie. Są włączone i halogeny i postojowe. Nie mam możliwości załączenia samych halogenów. Albo z postojowymi albo z mijania. Przy załączonych mijania jest doświetlanie zakrętów a ręczny nie gasi świateł.Pozdrawiam,
Michał
Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)
Komentarz
-
Komentarz